hammock

Yes yes, dagen till ära har spenderats överdrivet mycket i den ursköna hammock som står på våran soliga gård.
Gick väl ut runt elva snåret, var in fyra gånger under dagen två ggr för snus och två ggrför byte av shorts då jag var upp på byn med Johanna och Frida en sväng och käkade glass.
Började även läsa en ny bok Dumskallarnas sammansvärjning fastnade på en gång och har läst som en galning idag.
runt tjugo i fem kom Vera hit, vi gick in efter en stund, jag somna i soffan och hon i fåtöljen, opsidejsi.
man blir ju ruskigt trött av solen iaf.
Senare gick jag ner till Johanna och käka tacos med henne och Frida. kan ha haft den skönaste dagen på länge.
är trött som bara den nu och ska nog lägga mig och läsa, imorn är det match dag och dags att börja tagga redan nu.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0