hejhej

Detta kanske inte är en sådan stor sak. MEN folk som jag inte känner brukar vanligtvid inte hälsa på mig.
så är det bara.
Men idag när jag gick från gymmet kom två småungar och cyklade förbi tittade som fan så säger den ena, HEJ.
Okej tänker jag och hälsar inte tillbaka.
Senare när jag går över stan påväg till ica så möter jag två killar, tittar upp för att se så jag inte går rakt in i dem. skiter i dem och fortsätter prata i telefon, då vänder sig den ena killen mot mig kommer skit nära med ansiktet och säger HEJ HEJ. Okej tänker jag igen och hälsar inte tillbaka denna gång heller.

Som sagt är det ingen stor sak, men säger som jag sa när jag prata med Flip
" Jag är ju inte speciellt snygg idag,
Dom måste tycka jag ser rolig ut"

Men tillbaka till taco lagningen och tillbaka till köket...

( fressten så redovisade jag ( Big Linn ) Mikaela och Little Linn vårat the house uppgift idag i skolan, prata på sådär iaf och hoppas niclas inser som han inte gjorde på muntliga nationella i engelska att jag kan prata lite och kanske stärker det mitt betyg lite iaf. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0