hemmakväll

tydligen är de fest ute vid djäkens, men palla ! de är ju eurovison song contest !!!

Tänkte väl lägga till lite saker från igår, eftersom jag var väldigt trött sist jag skrev. Anledningen till att jag var trött var för att Bornis ringde 07.48 och väckte mig och Emma. Emma sov hos mig för första gången sen i sjuan typ :) Myspys juee.

Idag kom iaf Veronica hit ganska tidigt och vi skulle väl städa de sista. så kommer man ut och allt är typ borta, viss vi kanske lämnade några små saker igår. brorsan annsofie och pappa var jävligt förvånade att vi städat ihop innan vi la oss igår.
Sen gick vi på promenad tillbaka till våra barndomshus och områdena där vi växte upp :) Först Emmas hus, sen mitt sen Veronicas. jag saknar gamla goa tiden när vi bodde 2-3 minuter ifrån varandra i fina hus och alla andra vänner runt omkring sig.
well well, sen vare bara att gå hem och träffa barnen och sedan somnade jag från typ kvart i tre till halv 6. de va underbart skönt vill jag lova..

NU TAGGAR JAG STUDENTEN ( inte min utan malinmelin.blogg.se och bornis med flera :P )
SOMMARJOBB
PEACE AND LOVE
INTENSIV KÖRKORTSGREJJ

Kommentarer
Postat av: malmel

tagggga linn :D:D:D

2008-05-25 @ 12:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0