kvällen = lyckad

jag sitter hemma hos mister. nu tänkte jag berätta om kvällen.
Allt började med att jag träffade söt michelle. vi letade runt efter ute servering men hittade tillslut MM baren. där sääter vi oss med en varsin dricka. sitter och prata en massa flörtar med bartendern och hux flux får vi in varsin drink dom är från Anders 37 ( som vi kallar han ) soms itter vid pasta baren. vi fnissar lite och ahr kul pratar me två karlar som sitter vid brodet brevid och fortsätter flörta med bartendern. När sedan en brud kommer fram och frågar om Anders 37 kan få michelles nummer för att vi ska få en varsin drink till börjar vi fnissa något så outhärdligt. vi drar vidare till cp parken träffar där en karl som pratar om gud och att man inte ska hosta och att han mår lika bra som mina bröst är snygga ? lol

haha väl inne på satin inköper vi en varsin rosa pantern OFC !  pratar ochtjoar och skrattar. börjar dansa och dricker mer och mer. efter ett tag träffat jag soldat Albin som är skit söt och dansar med honom en stund, senare står vi och pratar och dricker en stund innan jag ska gå hem... EN SOLDAT FÖR FAN :D hahaha
sedan kilar vi ut, på vägen hem möter vi några som jag kan kalla för M. och J. haha dem gillade miog eftersom jar är snäll och trevlig, Michelle däremot som har pojkvän och inte riktigt känner för att flörta runt är lite mer dissande.

Iaf så har jag gett ut mitt nummer till 3 st, TÄVLING vem hör av sig först ?
M.
J.
A.
????

haha gonatt, Imorn ska jag och underbara Michelle gå flera mil med skolan, hur ska det gå ? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0