läskigt

Håller precis på att lägga ihop datorn och tänga ner allt när de ringer på min telefon.
De är min granne Helena som ringer och säger att de tjuter från min lägenhet. de kännerigen röklukt och så men dem är inte säkra. vi pratar ett tag och jag berättar att mina kompisar sovit i lägenehten dagen innan och att det inte skulle förvåmna mig om de har kommit åt mitt alarm.

Hon hade iaf ringt securitas så de gjorde jag med. så nu har jag varit duktig och helt själv ringt ett sånt där läskigt grejjs och gett demt illstånd att gå in i min lägenhet.

Hoppas de löser sig så mina grannar kan sova. dåligt samvete som fan har jag.

detta betyder att jag lär åka till örebro imorn :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0