måndag

Jäkla förvirrad jag var i morse vill jag lova.
Pappa kom in och väckte mig och sa : Linn klockan är 6.
jag hörde : Linn klockan är nio.
Fick även för mig att det var söndag och vart grinig som satan för att han väckt mig. så 12 minuter över 6 flyger jag upp och gör mig iordning. tur att jag är så snabb så jag hinner med att allt :)

När skolan började var det dags att gå till rynninge viken. Ajj mina ben jag dör.
Men de var najs i alla fall.
Sen har jag bara suttit i flash hela dagen, åstakommit en ful "hemsida" till mitt slutprojekt, orkar fan inte göra något snygg eller för komplicerat, ska lägga in lite ljud och så bara.

Efter skolan var jag och handlade en massa, eller ja en massa för att bo själv :)
Nu klockan fem börjar min fyra timmars långa tvätttid. under tiden ska jag plugga en jävla massa matte som jag fattar noll av, sen ska jag även göra lite annat hade jag tänkt...

Såklart att jag Mikaela och Gabrielle klarar matten imorn, vi är ju trots allt BÄST.

Kommentarer
Postat av: Gabrielle

Ja, klart! ;)

2008-05-19 @ 18:37:33
URL: http://gaaaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0