Nora

dagen till ära vart det en tripp till Nora, med på bussen fanns Malin Louise och Cissi, när vi väl kom fram gick vi till Mikaela och Jimmy, fan va snyggt de har fått det -alltid varit snyggt  iofs men nu har de gjort en massa sen jag var där sist -

Iaf så spelade vi in en massa film material till en grejj på någon medie lektion, den vi har med Sofia.
Efter att ha varit på skolan ett tag och pratat seriöst med Malin W ett tag så glimtar jag bort mot klassrummet och ser till min stora förvåning Lilla Linn som varit borta llt för länge från skolan och som var och hälsade på idag. Skönt det var att hon mår bra och så kul att se henne igen. de gjorde min dag vill jag ju lova.
Sen tog jag buss hem och gick hem och fixade lite sen gick jag och handla massa mat och...
ÅRETS FÖRSTA JORDGUBBAR <3
Ville äta upp alla på en gång, men lyckadesmed att inte göra det heller.

Iaf idag blir de matte b plugg och matlagning på högnivå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0