Nytt

jag gör något som är helt nytt för mig. Jag ska annordna enn grillfest för min gamla klass, håller på just i dessa dagar att ta kontakt med den förra klassen och säga när och var dem ska vara den 23 maj. Hoppas att det är många som kommer, egentligen var idén från början att endast några gamla tjejkompisar skulle komma, men Frida min klippska kompis sa "skulle vara kul att dra ihop gamla klassen också" .
Jag nappar direkt och börjar planera. och nu är det påväg att bli så.

9c ska grilla och dricka tillsammans.
Men vad kan man då göra under kvällen? ska man mingla? spela kubb och boul ? eller bara vara, dricka och lyssna på skön musik?
Nej jag vet inte, kommer nog på lite mer saker ju närmare jag kommer.  Hoppas på bra väder, är de kasst väder tror jag inte att någon är så sugen på att ha någon gårdsfest...

helgen ser just nu lite rörig ut. Fotbollsmatch lördag. fest fredag? njaee fest lördag kväll? usch orkar inte festa :) skulle ju spara mig till studenten? haha ååh, sånt som inte funkar för mig. Jag är en festare, eller jag har blivit en partypingla, men nu var det ALLT för länge sen krogen öppnade sina dörrar för mig. men blir ändå till att bärja sig till studenten med den delen.
Vill på student pepp på Klaras på Fredag. skulle druckit öl me kajsa och marcus idag men ska vara barnvakt. Vill på Klaras nästa Fredag också. Vart tar allt tid och pengar vägen? Esch, jag får inrikta mig på grillfesten så länge.

jag kan inte sitta still
och jag vill inte chansa
för mina ben vill bara springa omkring
så flytta på dig så att jag kan dansa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0