red bull

Yes yes, Mikaela fick låna min kamera i helgen, och idag fick jag tillbaka kameran plus lite tack för lånet grejjer. 4 Red Bull och 2 godisar =) perfekt efter en natt med lite sömn.
Lite sämre är dock att jag drack tre st i skolan och fick ont i magen, och nu har jag ont i huvet och känner mig nyförkyld och sjuk. klagarn är på G...

Nytt för idag är att när jag bestämde mig för att jag verkligen skulle sova efter skolan, och jag somnade, blev störd av endast ett samtal. men sen lät de så JÄVLA mycket i trapphuset sååå tyvärr Linn vaknade och kände sig pigg. Men jag är inte PIGG, det är det som är problemet.
yesyes
Nu ska jag försöka göra något vettigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0