SOL SOL

Yeeeeeees oooh yeeeeees vilken härlig dag.
Hade inte så stora förväntningar men jag åkte till skolan. En dag med älvan och huldran i 26 grader värme och SJUKT långt att gå. Men det har varit hur skönt som helst, inte för varmt men verkligen inge kallt. Vi gick till rynningeviken och satte oss där och käka mackor, sen var det dags för aktiviteter så då vare min grupp, de var skönt och kul att sitta i solen och leka lite =)
sen vare dags att grilla korv, vilket man inte var hungrig på alls så satt och snacka massa skit istället.
sen vare dags för tipspromenad och helt plötsligt var dagen i solen slut, så det var bara att traska hela vägen hem till lägenheten.
eftersom det inte blev så mycket sömn inatt så tänkte jag, GUD VA SKÖNT ATT SOVA. Jovisst haha
då ringer söt kajsa och jag går ut på stan med henne tills typ ja nu vid 5. Men nu på eftermiddagen var jag smart och tog t.shirt ist för linne för nu är jag röd som en sate, skönt att få lite färg :D
Åt god glass med kajsa och gick med henne när hon shoppade och letade runt. nu är jag hemma och känner för att ta en jäkel dusch och smörja in mig med AfterSun så utta helvete :D

Så bra humör är jag på efter dessa dagar..
(föressten så har inte okända människor slutat hälsa på mig, det händer varje dag. ? )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0