Tisdag

Yes yes, jag har varit superduktigt tre dagar i skolan nu. 4 uppgifter gjorda i fredags 3 st igår och 4 st idag. jag är lite halvt paff över mig själv men jag tror att jag hinner få in allt ( förutom de i flash) tills de ska :)

har träning ikväll iaf skönt att röra på sig, men har haft lite problem med mitt ben sen matchen i söndags då jag glömde stretcha! YES, bra jobbat Linn.

wööööh, ska börja köra som en tok nu plus att jag ska börja läsa som fan i böckera till skolan jag fick :P jävlar man kan ju sova där? är det något man ska göra eller? antingen så går man i skolan med värsta losers eller med världen härligaste? nej fan sova hemma är nog vad som gäller.

Såg just en reklam för axe som luktar choklad eller något. Den måste någon köpa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0