update

Ehm, jag tänker erkänna att jag aldrig sett Kill Bill förut, eller jo jag har sett delar av tvåan, men inte någon hel film.
Gick hem till Filip för ett tag sen där Frida var, så länge klarade jag mig utan tv ( då den fuckade upp och ingen av boxarna funkar längre!!!! )
Kollade iaf runt lite tröck precis på ettan när Kill Bill började, oj gosh! jag älskar filmen, varför har ingen sagt att den är så bra? Ååhhh, Älskar sista fightscenen när dem står ute i "narnia" - de första jag tänkte på när hon öppnade en dörr och klev ut i ett vinterland - fick jag välja skulle de se ut så på en del av min gård året om :)

Nej nu blir det sängen, jag och min katt, ensamma i ett hus utan fungerande TV. that sucks big time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0