värmen slår till

Det är början av maj och värmen är oliflig, nej okej, den är inte för hemsk. Ska inte klaga.
Dagen har varit ganska lugn, dock fick jag ig varnng i både fotografisk bild och multimda, dags att ta tag och börja lämna in uppgifter kanske? Iaf så gjorde jag fyra foto uppgifter idag, tyckte själv att jag var duktig. ska försöka göra en svenska grejj som vi fick i tisdag, duktiga jag har ju lämnat in allt i svenska och engelska.
(okej fattas en beskrivning och ett tal + talanalys i svenskan med låtsas vi inte om)
God mat i skolan idag också, kött och potatisgratäng <3

Jag och Fritte drog från skolan i god tid för att köpa oss lite mjukglass, även om han nu ändrade sig och istället köpte pommes, men sen var det bara att vänta på tåget + Bornis.
När vi kom in på tåget var det fruktansvärt varmt och klibbigt, vi kom till en vagn som hade fel på kondiskoneringen. eller vad heter det? airkonditioner ? xDesch skit samma ni förstår.

Nu sitter jag hemma, INNE. Istället för att vara ute i det fina vädret, men man blir ju så jäkla trött av värmen :)
Men justja, skulle ju inte klaga :P
Blir nog Frida ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0