ännu mer helg

Ja jises, imorn är de skola som gäller.

Helgen har varit skum men bra.
I fredags åkte jag och frida till Ludvika. Markus körde tack bubben och grattis till körkortet.

Såg dött ut på trädgårn när vi kom dit, kanske för att dem öppna klockan 10, kul för oss.
Ringde Matsson, sepåfan så va han i en lägenhet mittemot trädgårn, så vi fick iaf komma in och värma oss lite innan vi drog dit.

När vi kom dit vare typ nada folk där, satte oss och findrack lite, prata med lite pojkar och chillade någon timme kanske. Innan vi började dansa, haha det är ju därför man kommer dit liksom, för att dansa.
När det stängde drog vi till mcd med grabbarna grus. va där en timme eller nått, markus va lite sen. Trångt i bilen påväg hem var det också. Natten vart galen och lång, somnade runt halv 8 tror jag. sen upp igen kvart över 9. Det är grejjer är de.

Och inte får man tid att sova någonting på hela dagen heller, till smedjebacken och ludvika åkte vi. sen hem och göra sig iordning för kyrkan och efter de göra sig iordning till troll.
Upp till ansans med martina bajbi, erik och jesper, en kom jenka också. sen kom fritte lisa rickard och maciek.
Sen bar det upp mot finnfall, tack Frida för skjutsen.

Dansa som fan och träffa folk. men så kul var de inte. så blev till att dra till byn igen vid halv 1, Ansans var stängt? vad händer.

Bus eller godis på två kockar och fick lite klubbor. Så ska jag och Martina dra hem till henne, vi hinner inte långt förens vi möter ett spöke " men gå in hos mig, säg att erika bjöd er. jag bor där me 2 till tjejer"
Snyggt! blev efterfest med massa männskor som går på Campus här i kopparberg, det var skojj vare.
Sen blev de jäkla massa tjål innan vi somnade.

Tack för en bra helg, tack för ett bra lov. nu väntar jullov skola praktiksökande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0