Helgen

Vad hände i helgen ? Robin åkte ut ur idol, jag vart fullare än jag vart på länge och jag var på dubbeldejt plus blinddate på samma gång. oj oj oj.

Lördagen började med att jag och Martina satte och i bilen och åkte till Nora och träffade Mikaela födelsedagsbarnet :) käkade på 47an och satt där ett tag, sen skulle vi hitta en väg till Lindesberg, hämta en tröjja av Gabbie.
Sen bar det av hemått, chilla ett tag innan jag vart bjuden på lite mat hos Martina, sen hem till mig och göra oss iordning, hämtade Lisa påvägen också.
Sen kom Malin också. Idol tema var grejjen för kvällen :D
jag var linda martina loulou lisa var annapanna och malin skulle föreställa lite johan palm ;)

Satt hemma hos mig större delen av kvällen, sen vart det ansans, kul var det. Sen är det ingen idé att skriva något efter ansans, för de minns jag faktiskt inte :) Jag och Malin asså oj oj, lyckade fyllor ? ^^

Så vakna och mådde piss i söndags, kunde inte dricka / äta förens vid 2-3 tiden. Kul, toan var min bästa vän?
Sen kom Martina hem till mig och vi typ chillade kollade på girls of the playboy mansion. heter det så?
Sen hjälpte hon mig diska, Plutti tack darling <3
Medans hon gjorde de plockade jag bort saker jag slängt runt omkring mig, vattnade alla våra blommer och så vidare.

Sen på kvällen åkte jag och Frida till örebro, hon hade träffat en karl så vi skulle hem till han och se på film. Kan var anågot av de pinsamaste jag gjort, annars var de ändå inte så pinsamt, bara jobbig stämning.
men det var kul, gör vi om de får de bli med lite alkohol i kroppen :)
Påvägen hem stannade vi på Max och käkade sen hem och sov.
Frukost på statoil och sen skolan, hon fick se lite ur min skola ser ut och så.

Nej nu ska jag ta och ge mig med skrivandet :)
ska sticka en egen halsduk men hur gör man ? Esch får läsa min nya bok jag köpt, den som kommer efter snabba cash.

Bilder från helgen kommer troligtvis upp här :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

girls of the playboy mansion



bäääästa som finns jue :D



gör vi om helgen eller? haha fast ett lyckligare avslut... typ något man minns!!



melin

2008-11-17 @ 20:46:44
Postat av: Jenny

haha låter som du haft en bra helg.. ;)

2008-11-17 @ 21:46:43
URL: http://dremas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0