Lördag

meeeeeen va trött jag är idag :) körde runt på folk hela natten känns de som.
somna väl runt 4, hade svårt att somna.

Martina, äntligen säger jag bara. ÄNTLIGEN ;)

Haha allt känns cpe nu och alla är cpe, men jag gilllar er ändå.



Är färgat håret också, men nu får ni se färgen.
Aja, va och kollade på snyggjonas och penkis när dom spelade innebandy igår i lindesberg, jag Martina Lisa Malin och Johan.
sen åkte jag martina och lisa ner till kaj och träffa sthlmboysen och kpbgboysen.
Sen var vi på byn också, men då satt jag och klotis i bilen och tittade på alla fulla männskor.

Sen idag var jag med martina till hallen och kollade innebandy, kollade dock inte klart på matchen.

Ikväll blir jag social, ska bara sova lite först tror jag.
Snart ringa Frode och Martina

ursäkta ärligheten, men så är det :)

Martina baby <3

( föresten har pappa pingla börjat smsa med någon tjej han träffa utomlands, vad händer ? :S )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0