Lördag

Vad hände igår ? någon som fattade?



Kvällen började bra, mat och vin hos Martina, mys med chips och julmust till idol.
Läskigt att alla sjöng så bra, men fick såklart bara gåshud av Robin.
Anna den jäveln har gjort sitt och borde åka hem, klarar inte av mycket mer av hon.
Kevin och Alice sjöng som gudar, någon av dom ska stå som vinnare i slutet.

Men va händer ? jo Lars Robin.E och Johan hänger löst. Och Robin åker nästan ut.
Vi satt på helspänn, vi nästan grät, var skit nervösa.
Själv tycker jag att det var skönt att just Lars åkte, han sjunger bra och har en egen röst, men seriöst? vad har killen hållt på med den sista tiden ? han förstör bara för sig själv, killen måste tänka lite mer.
Men varför hängde Robin löst? han rörde sig på scen sjöng bra och var kul att titta på. han var topp tre igår, men ändå så hänger han löst. sjukt är det .

Efter idol gick vi till två kockar och träffade folk, drog vidare ner på byn och leta fler, men näe inte det heller.
Så blev att dra hem och sova. vakna klockan tolv idag, missa hela dagen ? trodde klockan var 10 när jag gick upp, men icke...

Idag blir det poker, eller hur ? :)

Kommentarer
Postat av: malin

JA POKER JA

2008-11-08 @ 15:08:20
Postat av: Sabina

helt sjukt att han hängde lös, jag vågade inte titta! :S Nästa vecka ska jag rösta mig pank, det här får inte hända igen!!



Den kan du få låna, måste bara betala så hon skickar hit den snart! Haha :)

2008-11-08 @ 15:23:35
URL: http://oohilikeit.blogg.se/
Postat av: Filip

Hoppas ni har det bra på eran pokerkväll :)pöss

2008-11-08 @ 22:23:22
URL: http://intacto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0