Ooooooonsdag imorgon (:

Idag har det hänt grejor vill jag lova, eller grej?
Förra veckan vart det snack med några i klassen om att åka till dh över en dag.
Men nehe jag som var en av dom första taggade fick inte plats i bilen, bara killar som skulle åka :(
Men vet ni vad? en av dom skulle inte med längre så jag ska med :D jag är så jäkla glad, längtar apmycket, åker på torsdag. har hämtat vip grejor och saker på skolan idag.
ska överaska Idehn och Nallen, tänker inte säga att jag ska dit sen ska jag bara springa dit och krama sönder dem :) eller lura dem att jag kollar i någon webcam, och få dem att gå någonstans så står jag där. Vad låter bäst? lura dem till mig grejjen va? kan bli svårt dock kom jag just på, musiken avslöjar mig.
Aja får se hur jag gör, har en hel dag till att planera detta på, och fan om det skiter sig.
Dreamhack över en dag med nallis och idehn är de jag behöver, och jag kan skriva de här för vet att dem inte läser min blogg :D

Meeen, blir till att färga håret idag, igen. jobbigt att vara alla färger utom brun så blir nog brun igen snart (:

Och igår var jag på ytterligare en dubbeldate/blinddate. Följde med Frida hem till Joakim, och nu hade han tagit med en ny kompis. visade sig att hans syster pluggar campus i kopparberg, och att jag festat med henne. Världen är bra liten faktisk. ( kanske aldrig berättade om min första blinddate? esch skit samma)

Kanske blir lite städa och så dagen till ära, dock missar jag matten igen, superintebra för jag har missat 2 av 3 lektioner sen lovet sluta, nästa vecka har vi studiedag, och efter de har vi prov (Y) superbra. INTE


Kommentarer
Postat av: Jenny

Oooo blinddate.. gick de bra??? :)

2008-11-25 @ 22:43:43
URL: http://dremas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0