Tisdag

Värd dag idag?
Svar : Nej

Försov mig så vakna över 9 något. Kul . så jag tog det lugnt, käkade frukost och gjorde iordning tog en buss 10.15 från station.
Kommer till skolan, klassen kollar på film, kul!
Jag fattar absolut ingenting om filmen och den var gör tråkig.

Så fick vi naturkunskapare käka halv 12 för ett skulle vi vara på universitetet. de va ju inte så lärorikt, lite kul kanske. 
 
sen var dagen slut, känns som världens mest ovärda dag och deppig är jag också.
Så jag har köpt doftljus popcorn mandel biskvier och dricker varm oboy.

PLUS, att jag stukade min fot sista matchen vi hade denna säsong, gjort ont sen dess men inte så mycket. och vad gör jag i helgen? jag stukar den, minst tre ggr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0