Torsdag

Ops, idag missade jag min andra lektion någonsin denna termin. Förra gången var jag husvakt och kunde inte gå till skolan, skulle ändå bara gå den dagen.
men idag missade jag matten, mest pga att jag är lat, men även för att jag hade lite ont i magen idag.
Vakna upp i kopparberg en torsdag när man ska åka tolv tåget hem det känns inte alls lockande att dra in till skolan och läsa derivata.

men men, fick ju sova lite längre iaf, vara hemma och chilla lite.
Kollade på Farenheit 9/11 en film vi såg på samhällskunskapen, eller jag såg den inte. jag ville göra en annan men den var för jobbig. så skriver lite om det nu.

Sen har jag jobbat, äntligen lärt mig göra tavel ramar, och min lilla gangster var in idag. han är grym! jag tänker kalla han min lillebror.



Nu blir det snart sängen, imorn är det mer jobb och sen ska jag hem till martina och äta och kolla på idol. Mysigt <3

Kommentarer
Postat av: Sabina

nejmen, vilket konstruktivt val av bild ;)

2008-11-06 @ 22:36:46
URL: http://oohilikeit.blogg.se/
Postat av: Sabina

jag tänkte mest på personen bakom måål! :O

;)

2008-11-07 @ 11:32:18
URL: http://oohilikeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0