Är det helg eller?

Igår vare ju som sagt idol som stog på listan, och såklart med Martina.

Vi lagade pannkaks tårta, eller martina gjorde godaste pannkakorna jag käkat, och jag skötte pålägget.
Lager 1 : sylt och banan
Lager 2: Nutella och marräng
Lager 3: Glass och smulad kexchoklad
Lager 4: Nutella och Marräng igen
Toppen: Glass smarties märrang strössel och en klick nutella - som föreställde en ros.
Vad kan jag då säga om denna utsökta tårta?
Den var god som fan, men vi orkade inte ens äta en halv halva var.
tror det var alldeles för mycket sockere i den alltså, så vi åkte upp till ica och köpte chips istället.
Yes, vi är två riktiga godingar. <3

efter allt idol och sådantdärnt drog vi upp till Ansans och träffade massa trevligt folk, sen drog vi hem till Leif och softa.

Idag var vi på Innebandy match, A-laget spelade ju mot Pålsboda.
Jag och Martina kom dit rellativt tidigt, såg massa folk på byn och började undra vad som stog på.
När vi kommer in i hallen är det ett jävla liv, Pålsboda har med sig en egen jävla klack på runt 20-30 pers. Haha trummor signalhorn och sån där sak som man pratar högt i ? Megafon heter det så ?
haha roliga killar var det.
- Om man vill titta på Linn får man ge 20 kr till mig, 10 kr för hennes kompis.
han kunde inte ta mer för martina för hon inte visade håret. haha oj oj oj. Trevliga var vissa av dem också, dom tyckte vi skulle följa med till örebro och festa, han som köpte mig kom på att han bodde nära mig så han tyckte vi skulle festa.
nej oj går inte ens att berätta allt, men kul var det vill jag lova. Det lönar sig att vara blondie vill jag ju lova iaf.
Så blir en och annan färgning i veckan. men blir det brunt kanske ;)

sitter och väntar på Martoina nu, ikväll blir det lite fest, KUL att jag bara har fula kläder :(
Nej jag har lust på krogen, just nu trädgårn i Ludvika ? hm, kanske blir lite örebro snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0