Fest hos Jenka


Cissi och Jag

Bra kul trevlig och rolig kväll igår :)
Började förkröka hos Leffe, jag Martina och han. Sen kom det lite folk dit innan vi drog över till grannen, Jenka!
Det var kul där, fick massa minnen från den lägenheten för där bodde Camulla i sjuan.
När de var slut fick vi för oss att basta, men ne de ville ionte jag och martina, så vi drog hem.
Eller ja först märkte vi att ingen av oss hade någon hemnyckel med oss, hos mig var det låst. Ingen ville svara i telefon när vi ringde och ville övernatta.
Så jag fick ringa och väcka pappa halv 5 på morgonen, dock skulle man ju ställa tillbaka klockan så den var ju bara halv 4.
Inte mått så bra idag, vi satt framför tvn i mhm ja runt 3-4 timmar och bara va.
Och nu väntar en hel veckas ledighet <3

Kommentarer
Postat av: Emme

Wei va kul vi hade ;)

2008-10-27 @ 17:52:13
URL: http://wemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0