Lördag

är jag lite trött kanske? Aa det är jag...

Igår kollade jag och Martina på idol, käkade pizza chips och drack läsk. även en skvätt rödvin.
Robin gick ju vidare också, asbra.
Vid typ två drog vi ner till Henka, var där till typ fem ? och så vaknar jag vid tio idag, hur lyckas jag ?
Jag som ska joba 17-03 idag, jag kommer vara sjukligt trött.
Jobba bland fulla människor, det ska bli en upplevelse. Men det kommer säkert bli askul.
För jag ska jobba med så roliga människor, Titti Martina Gabriella Kajsa Camilla och Linda.

Nee, dags att ta sig i kragen och sova en stund eller duscha kanske?

Kommentarer
Postat av: Sabina

var ska du jobba? :O

2008-10-18 @ 17:35:07
URL: http://oohilikeit.blogg.se/
Postat av: Gabrielle

Nej, inte mig du ska jobba med :P

2008-10-20 @ 13:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0