Ooonsdag - Martina - Maskinen

MACHINES HAVE LESS PROBLEMS


Ikväll blire party med bland annat bruden längst fram på bild

Vi styr upp det hela med förfest, sedan bär det av till Satin och Maskinen.
Är sjukt pepp på de, men inte lika pepp på att behöva gå till skolan imorn och ha matte c i tre timmar, tänkte ringa min syster snart och se om de blir någe jobb imorn.

Idag hade jag historia, gjorde inte värst mycket, därför sitter jag kvar i skolan nu en stund och tar tag i lite saker och ting, sånt som behövs helt enkelt.

Hoppas ni kommer ha en lika bra kväll som jag kommer ha!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag hade också en bra kväll i onsdags!

Jag var faktiskt ute på Ålands hav och körde en FRB-båt (fast rescue boat) i mörkret och hade mörkersökning ;)

2008-10-11 @ 15:15:47
URL: http://oohilikeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0