SATIN

Igår kväll var galen.
Cpe lilla jag draqck så mycket på förfesten så jag höll på att knappt få komma in, tur att martina höll koll på mig.
haha så vart vatten kväll på satin igår.
Iaf, dansa massa och tjoade runt med Martina Julia Natalie och Moa. träffade även massa andra kul folk under kvällen gång.
Sen drog det igång, stog längst fram. aj ont överallt har jag nu vill jag lova, efter spelningen drog jag och köpte en t-shirt, jag sa att jag köper bara den här ifall jag får träffa afasi så deras manager, som hette typ alex, tyckte att jag lika gärna kunde sitta och hålla honom sällskap, vilket jag gjorde. Kul vare, folk kom fram och frågade mig om storlekar, haha.
sen kom iaf Frej och Afasi, mys på de. massa kort och massa skoj haha. bilder som Martina tog kommer senare.

Hade iaf en jäkla bra kväll, stort tack till Martina och Maskinen och co :D

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Klart du ska få :D Blir väl en lika charmig som sist ;D hahha

2008-10-09 @ 21:48:50
URL: http://flinkfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0