Söndagsångst

Okej, då har jag haf tre jobb dagar irad, lite skönt att ha en chill dag faktiskt.
Men de är något fel på mig ? var hemma tio i tre inatt, och somna väl mellan 3 och halv 4. Och så vaknar jag vid nio? Hur lyckas man. Jag som sett framemot att sova och sket i efterfest och gratis dricka. de blir väl en andra gång helt enkelt.

Men det var faktiskt kul att jobba igår, lite små stressigt att stå i baren bara. Stog där mest hela kvällen faktiskt, och mest med Kaj och Gustav.
Men böt med Camilla efter ett tag och satte mig i entren istället, men varför sitta är när de är två timmar kvar ? sålde iaf den sista biljetten så de var väl runt 450 pers där.
synd om mig för jag fick en arbetsskada, jäkla ont de gjorde.
Klantigt var det också skulle öppna en såndär stor konserv med korv, sen skär ag mig på konserven. ajje. då var de iaf bara 20 minuter kvar tills de skulle stänga.
Föressten vart vi tjejer såklart sena, var hem till titti och gjorde oss i ordning innan vi skulle ha genomgång.
6 tjejer som ska göra sig iordning, kan de gå annat än segt ?

Man måste kämpa lite, men blir det för mycket ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

FÖRLÅT LINN!!!!!! jag trodde att du slutade 3 och att du kanske var vaken när jag ringde :( hoppas att du kunde somna om!! <3



malin melin

2008-10-20 @ 21:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0