Torsdag

Försov mig imorse, så missa bussen imorse, såg den åka iväg. Det var inte roligt.
sen kommer jag till skolan, har missat halva genomgången i matten. Det var inte heller roligt.

Sen gjorde jag väl några tal sen vid 11 drog jag från skolan åkte hem med 12 tåget för vid 14 började jag jobba, så jobbade jag till 18 då gick jag hem sen gick jag hem till Filip och har kollat på film med han och frida idag. Länge sen vi umgicks bara vi tre.
Nu ska jag nog kila hem, imorn tänkte jag ta lite kort på bäbis Ida innan jag ska jobba 4 timmar igen, de är värt de hur tråkigt det än är.

Imorn blir det idol med Martiiina :D:D

Kommentarer
Postat av: malin melin

vet du vad jag tycker att vi gör.

leker terrorister och åker hem till bornis och spelar lite guitar hero rock band! :D



mmm... bångbro folkan ska man tydligen ha biljetter till? micke ska ner dit och han snacka om nå biljetter på oscaria... :P

2008-10-17 @ 15:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0