Helg

Helgen har varit helt okej, fick ju helg i Torsdags så då åkte jag hem till Kopparberg och tränade, på kvällen var jag med johanna och tomas

Fredagen bjöd på tripp till mödravården i örebro med syrran och sen på kvällen var jag fyllechaffis till folk som skulle till moritz 25 års fest .

igår var jag på dop i smedjebacken för lilla gry döpter, sötaste någonsin i kyrkan sa inte ett ord bara log hela tiden.
kul att träffa dala släkten dessutom.
På kvällen var jag med Frida, vi kollade på Rec, Shutter(den amerikanska) och good luck chuck. Så jävla skönt att bara ta de lugnt och kolla på film och snacka skit.

Idag blir det bara att ta de lugnt, och ladda inför en ny vecka. Som jag ska vara frisk på försjutton. Förkyld har jag blivit, perfekt ? NOT

Kommentarer
Postat av: Sabina

Åh, Good luck Chuch är ju rätt bra ;)

2008-09-08 @ 11:14:05
URL: http://oohilikeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0