Kopparbergsmarken

jaa vart ska jag börja ? Fredag kanske blir bra ?

Korkade upp vid tre hemma vid vera, ingen annan drack där då ^^ Emma Lina Vera Michaela och Cia hade inte fått sitt dricka, sen kom grabbarna. Så var jag är en stund men fick för mig att dra till micke men han var typ inte hemma så jag åkte ner till gärdet och körde ölspelet hemma hos Johanna, kul att träffa brudarna igen, alldeles för länge.
så satt jag där ett tag vi sju åkte jag upp till pappsen och lämna min plånbok och böt telefon, pappa sa mest att jag nog inte skulle dricka mer. Neee klart jag inte ska, tyckte själv att det räckte, just då för stunden.
Åkte ner till gärdet igen, gjorde mig en grogg sen drog jag upp till två kockar med frida och linda, träffade söta lindebor där Linnie och Lisa och Micke va såklart också där. Undra hur länge jag var där ? var väl en stund iaf, sen drog jag ner och skulle träffa folk så drog till öltältet, pinsamt men jag kom knappt in, men snälla vakten släppte in mig. Sprang runt en massa mellan tivolit och öltältet. Åka karusell. Batmat ( upp och ner, hjäääälp ) och sen åkte jag någon annan med kajsa, liiiite kul det var.
sen resten av kvällen i stort sett sök efter efterfest, somna väl runt halv 5 5 eller något.
Lördagen var de prommis på byn som gällde, hade även bestämt mig för att ta de lugnt för jag skulle ju köra på söndagen. sen träffade jag gabriella martina nathalie och moa så tattade jag massa på Gabbie ( tack ) sen drog jag till ansans och sen till öltältet. inte lika kul kväll men de var sjuk roligt ändå.

I söndags tog jag de mest lungt inför matchen gick en stund på byn sen åkte vi iväg vid halv 2.
VI VANN :D Martina gjorde två mål, kungen kanske ?
När vi kom hem till Kopparberg gjorde oss snabbt iordning och drog ut. ansans - stängt öltältet - stängt två kockar - stängde när vi kom dit, kul. Så vi drog ner till Zaras, jag och martina var typ ensamma där. meeen de va okej .

Rätt sliten man är nu alltså. herregyyd. De är fan värre än att gå på festival ;D

Men KUL helg, MASSA kul folk

Kommentarer
Postat av: Anonym

tja sötnos!! alla schyssta klänningar hittar jag på stylebystars.com

kramis malin

2008-09-30 @ 13:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0