Tisdag

Har jag inte berättat om min helg ? Näeemen här kommer det .
I fredags var jag med Filip, vi kollade på the love guru sen somnade jag när vi skulle kolla på nya batman filmen.
vaknade vid ett, då hade peter oskar och mange kommit hem från köping från någe rally eller något, så vi gick till garaget och var där en stund.

Sen på Lördagen var jag med Annsofi och Melvin till Köping och kollade på en ny bil till Annso, när hon skulle ut och provköra den körde jag och melvin runt i deras bil en sväng. läskigt som fan att köra någonstans man inte varit förut.
På kvällen skulla jag vara med Linda, vi var först vid leif, sen drog i till två kockar, jag hade hämtat bilen också för skulle köra brorsan till bångbro. men orkade inte hämta han och hans fulla polare, så drog till två kockar. Träffade Malin, trevligt. Kajsa följde med dit också sen drog vi ner till ansans och var där ett par stycken och bara umgicks. Jag och Titti fick tråkigt efter ansans och drog ner på efterfest hos tim.

Söndagen vart kort, vaknade vid halv 1, var ner till saga en sväng, firade brorsan sen som fyllde år igår.
Och sen tog jag en snabb jogging runda innan jag åkte med Camilla Joram och Perra till någonstans jävla långt från kopparberg och kollade på en bil.

Idag blir de skola, gym och sen mumsmat med mister.

LYCKA TILL SÖTNOS FRIDA ÄLSKLINGS PÄLSKLING <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0