Det fattas en tärning

För nån månad sen köpte jag fyra böcker, om ni minns det? läste ut den andra av dem igår. Den andra självbiografin av Berny Pålson som skrivit vingklippt ängel, precis som jag trodde var den inte lika bra som den första. var mycket upprepande och man tröttnade lite på den även om den var lite bra.
Började på den tredje idag, valde att ta "det fattas en tärning" av Johanna thydell, som skrivit den där " i taket lyser stjärnorna" som jag totalt missat, men tänker absolut läsa den innan jag ser filmen.
Läste ut boken idag också, den var grymt tagande, så vare rätt stor text och bara 205 sidor, så de gick fint.
Ikväll börjar jag nog med den tredje, vad nu den hette (:

Har hunnit med att hämta saga på dagis också och vart nere vid henne nån timme, nu ska jag snart göra mig iordning för Innebandyn och ta med lite extra packning så vi kan dra upp till kåtan efter innebandyn och grilla med klotplutt martina och resten (: kommer bli mys!

Pusspusspusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0