folkan

Igår var jag hem till Jenny och fikade och pratade, det var riktigt mysigt. Så fick jag se bebis grejjorna också, gud så sött! så mysigt så!
Sen drog jag upp till cissi en stund innan jag och lisafisa drog ner till folkan, de va rätt kul attstå i garderoben faktiskt! Fick dock lite ont i ryggen, men de kan jag ta! Har ju mitt liniment när jag kommer hem.
Hände en del roliga saker när vi stog där, sen när de va slut drog jag och Sigge till jansson och kolla, men vi drog hem ganska fort. När jag hade släppt av lilla Sigge märkte jag att bilen lät skumt, undra vad jag har gjort nu :(


Aja sitter och väntar på Sagan, hon kommer hit och vi ska leka idag, sen ikväll blir det mys och spel med family!

Justja! jag ska prata med pappa om en lägenhet idag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0