Mail from the past

http://futureme.org/

Kollade nyss min mail, och måste verkligen säga att jag vart förvånad, fick mail från mig själv som jag skickat för ett år sen, förra året fick jag de också, men den gången hade jag kommit ihåg att jag skickat de, eftersom vi va ett gäng brudar i skolan som skickade iväg samma dag.
Det är riktigt roligt att försöka förutspå vad som hänt på ett år.

" Nu är det snart studenten, och sommaren kommer bestå av jobb peace and love augustibullet och utlandsresa"

Haha vadå utlandsresa, okej att den var bokad när jag skrev de där. men jag hoppas för mycket hela tiden.

Kollade nyss på Talang, brorsan har kommit över med två filmer, men skippar att se dem idag. Klockan vart så mycket. Ska träffa Frida och Joakim hos Filip snart sen tänkte jag hälsa på vid Campus där de är fest idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0