Måndag

Vaknade halv nio idag, lika bra att gå upp då så jag gjorde det. åkte med bussen kvart över tio till örebro och satt och "plugga" lite. sne hade vi samhäll, sen när jag träffa tommie och dom vid maten skulle jag höra om dom ville dra till strömpis med mig och mikaela på studentkvällen. Mikaela fick fråga sin ska först om vad som händer på Valborg, sen var de min tur att fråga tommie, jag hinner säga ett ord så säger han " kan du fixa biljetter till strömpis till studenten?" var ju precis de jag skulle fråga, om dom ville ha biljetter. Så ja, jag mickilili tommie anton marcus fritte och andy drar till strömpis tillsammans på studenten, de kommer bli awesome!

Har inte hänt så mycket intressanta saker annars, dock har mikaela tappat eller glömt sin skinnjacka. inte okej. hoppas den kommer till rätta.

Förresten så drömde jag inatt att jag skulle tatuera mig, men jag kunde inte komma på vad jag ville göra. jag hade typ 1½ timme inbokad men jag gjorde inget. sen när den va slut kom jag på att jag ville ju tatuera mig där och där och där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0