Moppedisterna har vaknat

Japp, de är sant. Moppedisterna är överallt. Jag kommer missa dem när jag kör bil sen och köra på dem, inte bra.
Dagen började vid sju, somnade ju vid 1 halv 2 inatt så jag låg kvar i sängen till åtta sen duschade jag och gjorde mig i ordning sen kom annso och melvin och hämta mig så åkte vi till kumla. Klänningen är superfin, nu äre pyttelite kvar så får den om en eller två veckor. åååhåhåhå <3

Sen åkte vi in till örebro. annso och melvin drog till trädgårsmässan och jag gick på stan, köpte två skor. kan dom heta ballerina skor? aa nått sånt, ett par svarta och ett par vita, sen köpte jag ett par leggins. Sen käka vi max och sen hem. Kom in innaför dörren ringde Martina som satt vid rs med campusbrudsen och johan så drog upp till dem och sen gick jag hem till bror och annso satt ute och snacka och sådär. Sen åkte jag fyrhjuling, de är rrätt roligt. Blir mer av de i de här fina vädret i sommar kan jag löva er.

Sen kom pappa dit så fika vi lite och nu har jag och pappa bestämt om lite ommöblering och så har vi rensat skor. och jag hitta 5 par skot jag glömt bort om. så nu har jag 14 par fina sommar/vår skor (: och sen har jag ju lite i örebro också, undra vart mina bruna stövlar är ? mhmm.

Aja, nu ska jag chilla eller dra ner till Sis!

hahahahaha, muppen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0