Soool sol sol

Oj oj oj, vilket väder det är. är de såhär imorn går jag upp till Jenny och tar en morgon fika i solen :D
Var ner till syster igår, lekte lite med saga och semlan och gosa med ida! sen drog jag upp till Cissi, va skyldig henne lite money. Satt och snacka ett tag innan jag drog hem till Filip, jag och friad drog upp och köpte lite fucking godis så vi inte skulle lacka ur. hahaha, frida fattar! Sen kollade vi på Twilight, första gången jag såg den men absolut inte sista, var lite hipphapp och stojj ibland så missa lite saker. Gud, vilken bra film. Helt sjukt, vart helt tagen. Så jävla bra skådespelare. Och han karln, de va ju läskigt. Nej gud, längtar GRYMT mycket efter tvåan. Och den SKA ses på bio, de lööövar jag er.

Haha föressten, kul busringning igår! Hej gumman va göru? fick ditt nummer av en kille i kopparberg, är du bisexuell ? jag vill ta på dina tuttar! haha rolig brud asroligt att jag satte på högtalar telefon precis när hon sa massa cpe saker så dom andra fick ha lite roligt också, sthlmarn verkade vara lite övertrött och fann det väldigt roande, små Fulla Filip också.
Förövrigt så fyller FLIPSEN år idag, 23 år. Dags för åldersnojja!

Idag har jag och Frida gått och solat kollat på skor vart till komun köpt glass och suttit i solen! Underbart. Sis saga och ida kom förbi också. Nu ska jag försöka plugga lite. Något måste jag få gjort innan jag börjar med maten (:

bajbaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

SA JU DET!!!!

2009-04-06 @ 22:50:50
Postat av: Mickilili!

SA INTE JAG DET!!!!

2009-04-06 @ 22:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0