Spyyyya

Igår var en bra dag, först religion och fick massa gjort till jesus analysen och sen naturkunskap, det var riktigt roligt och vi redovisade och sen labbade. Efter skolan gick jag med några stycket upp till stan och sen käka vi glass och pommes sen träffade jag johanna. vi gick hem till mig och gjorde oss i ordning och vid sju var vi vid Michibaby, var ett gäng där och föra. Sen gick jag gabs och johanna till hanna, och jag och johanna vart pruttfulla. Det var inte najs. drack för mycket på satin också. usch! pinsamt haha. Sen så satt jag och prata med en tjej som var på förfesten, så känner jag hur det blir helt varmt i knät, WATTA FUCK! Bruden spydde på mig, jag blev inte arg eller så. Jag förstod knappt vad som hände om jag ska vara ärlig. Hon var snäll ochhjälpte mig ta bort de och sådär. Men jag pallade inte att lukta spya, de var sjukt vidrigt. Så jag gick hem, hem hem hem. Jag grät, det vet jag hade tydligen skrattat också. Haha stackars bjornen, fick prata med en full full Linn. Jag duschade och hade mig när jag kom hem, mhm hade tydligen sagt att mitt schampoo var slut, inte okej, inte brå ;)

Idag har jag mått dåligt haft seminarium och så har birgitta tvingat in mig i vilorummet. awesome, lärarna här är så snälla, tar hand om mig när jag är bakis och grejjer.

Förövrigt så är Frida bäst, hon skjutsade mig till skolan idag.

Tihi. nu ska jag berätta för min lärare att jag blev spydd på igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0