Älskar känslan efter träning

Åkte hem till Annsofi Melvin och Lovisa idag, brorsan var såklart och spela gubbgolf. Nu är han väl full som ett svin också, han måste ju fira att han blivit pappa. Hade jätte mysigt där hemma, Lille Lovisa sov i min famn och sen kollade jag igenom kläder som annsofi fått. Sen blev det dags att käka lite mat, lasagne. Melvin var så duktig och käkade upp allting och lite mer.
När jag ätit mig proppmätt, säger annsofi.
 "men hade inte du träning?"
"jooooo, vadå vad är klockan?"
"Halv sju"
Jäklar, velade fram och tillbaka om hur jag skulle göra ja-nej-ja-nej-ja-nej-JA. Så de blev en joggingtur till olovsvallen från hallen sen springa fem varv där och sen fotboll sen tillbaka till hallen. Jag var nog klenast av alla, maten i magen ville upp men kom aldrig, blev bara massa rapar haha. Sen kollade vi en stund på killarnas träning fick massage av Anna som är utbildad. hon knäckte också, så jävla skönt!

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen, och chilla lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0