Dop ett för helgen avklarat

Dopet idag var hur mysigt som helst, bilder kommer senare. Kände mig dock lite lost bland alla sandberg och andersson släktingar, men det var hur trevligt som helst. Har träffat dom flesta innan faktiskt.
Izabella var jätte duktig i kyrkan, grät bara en liten stund. Hon var huuuur söt som helst i sin lilla klänning.
Men oj så nervös jag blev när jag såg Rappen där framme och blev gudfar, för imorn är det min tur att stå därframme. Men då är jag ju inte ensam, David ska ju bli gudfar. Jag ska tydligen hålla i korset när vi ska gå fram, sen ska jag hälla i vattnet i den dära saken? ja kan ju i alla fall hoppas på det bästa kan man alltid göra.

Nu ska jag fixa till mig lite och träffa Martina och Lisa, sen tänkte jag åka ner till Cissi och hälsa på, var allt för länge sen!
Har hört att det kanske bjuds på en Sanfran Cissi där.

Kommentarer
Postat av: cissilalia

=D tack för titten ^^

2009-08-01 @ 23:01:59
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0