dunder fest!

Idag kommer det bli en riktig dunder fest, det känner jag på mig. Cicci och Jenny har fest uppe i stora sten, kommer bli riktigt roligt. Ska grilla och sånt där mysigt. Ser verkligen fram emot det, satte nyss batteriet på laddning så kameran ska med också.

Igår var jag riktigt uttråkad och rastlös, så jag åkte ner till Sis. Där satt dom och rensa blåbär som Skuggan och Torbjörn hade plockat. När jag hade varit där en stund kom Skuggan och Henrik ner och skulle dricka lite. Efter ett tag blev jag också sugen på att shotta lite, men hade ju bilen. Men snälla syster körde hem den så fick pappsen köra ner henne igen. Trodde ju såklart att hon skulle köra hem mig senare, men hon sätter sig och dricker rödvin. så vi satt väl och snacka och dansa och sånt till 2 kanske, sen gick vi hem.
Rätt läskigt att gå över byn själv, men söta Gabrielle höll mig sällskap i telefon. Sen mötte jag Carro vid gärdeskiosken, hon var ute och körde tidningar.


Idag har jag kollat fotboll, Kopparberg förlorade och Linde vann. Nu lär jag börja packa. Sovsäck Uggs liggunderlag och så vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0