En smak av vinter

Blev inte så mycket gjort på mitt rum idag faktiskt.
När jag var upp och handla idag med pappio så hyrde jag film och köpte godis till mig själv. Sitter och kollar på filmen nu, seven pounds. Vet inte vad jag tycker om den faktiskt. Har svårt att greppa den.
Ja iaf, när jag hade varit och handlat så ser jag att de kommer en drös bilar och parkerar vi magasinet, mitt grannhus. Det är Ciccis och hennes kompanjoner som kom med ett litet flyttlass. Jag var inte sen över och började hjälpa till. Hur fin lägenhet som helst. Och så blir det ju så nära också, mohaha!

När jag kom hem till huset igen så gjorde jag iordning för min och pappios lilla middag, kräftor. mums säger jag bara. Hur gott som helst. Men fy så mätt jag blev.

Förresten så hittade jag en hemsida idag som ska bli min nya bästa vän slutasnusa.com.

Helt plötsligt när jag sitter här, och tittar på filmen och hör regnet utanför. så blir jag sugen på vinter.
Förstår ni hur jäkla mysigt det skulle ha varit om de istället för regn var snö ute? usch usch usch, ser framemot de så himla mycket. Sommaren är slut nu, och den hann jag ändåså inte se mycket av. Då äre bättre att gilla den årstiden som varar längst. iaf känns det som det!
 


Underbart

Kommentarer
Postat av: Anna Hagström

visst är det skönt med sommar.

men det blir alltid för varmt, man skulle ha max 18 grader, då skulle det vara perfekt :)

2009-08-22 @ 10:19:26
URL: http://kakpaketet.blogg.se/
Postat av: cissilalia

aa längtar åxå te vintern.. myspys i pulkabacken=D

2009-08-22 @ 15:42:38
URL: http://cissilalia.blogg.se/
Postat av: Sabina

det blev en blå golf IV : )

2009-08-22 @ 16:00:59
URL: http://oohilikeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0