För ett år sen ...

För ett år sen hade jag den mest nervpirrande dagen i mitt liv tror jag. För ett år sen körde jag upp. Usch och fy vill aldrig mer göra om det, jag nästan grät av nervositet. Som tur var så gick det ju bra, trotts ett motorstopp och en fel placering i en vänster sväng så klarade jag det. men det var dom värsta 45 minutrarna i mitt liv, eller var de 30? jag minns inte ens.

Idag har jag planerat en farväl middag, eller ja farväl, hejdå middag kanske. Det är ju inte för alltid. Lucy flyttar till Halmstad imorn och jag ska bjuda henne på mat idag. Mitt på dagen till och med. blir lite lövbiff med massa gott till.
Kommer nog bli en mysig dag, skulle gärna ta de till kvällen, men jag har ju träning idag igen. Den kan jag ju inte missa!

Nu ska jag kolla klart på filmen, sen ska jag diska för en gångsskull.

Kommentarer
Postat av: Jenny

De tror ja med.. ;)

Jisses va tiden går fort.. hihi ett år.. inte illa Linn. ;) Ha en mysig dag!

2009-08-13 @ 10:13:42
URL: http://dremas.blogg.se/
Postat av: Anna Hagström

har du körkort :P

ja jag tycker du har fin design på din blogg :)

jag minns min första uppkörning, den vill jag inte ens dra upp men min andra där jag klarade på så fick jag också ett motorstopp och fick krångla hur länge sopm helst på sista parkeringen när vi kom tillbaka och jag skulle få reda på hur det blev, lagomt nervös..

Ne uppkörning är nog en tuff utmaning för oss alla..

2009-08-13 @ 11:59:15
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0