FÖR VI ÄR LUPP, OCH VI GER ALDRIG UPP

Första festen var extremt lyckad. hade hur trevligt som helst, träffade massa människor lekte lekar och blev indelad i fadder grupper. Min fadder grupp - den bästa - har en maskot som heter Clemens, han är en liten snigel.
I onsdags, på första festen alltså träffade jag en jätte trevlig tjej som heter Jennie, hon är uppvuxen i Ludvika till och med. Så igår träffades vi på en fika på stan innan vi drog hem till henne och gjorde oss iordning för första maskeraden, förfesten började vid 4. Det är ju alldeles för tidigt för att börja dricka vid 4 men, vad gör man inte för att göra sina faddrar glada.

Förfesten och själva festen var hur kul som helst, det var ju maskerad så dom flesta var utklädda, och temat var något som börjar på L, det fanns allt från luder till lägereld. Jag smart som jag är gick som leksing.
Tyvärr har jag inga kort, dom kommer upp när jag hittar dom. Vi har tagit gruppbild på hela LUPP gänget men även på bara våran faddergrupp. LUPP är alltså lärarprogrammets sektion.

Nej nu ska jag aktivera mitt studentkonto sen ska jag chilla, för ikväll 21-00 ska vi från innebandyn inventera på ica och även imorgon 06 tills vi är klara! Jobbigt, men kan nog bli rätt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0