fyllekäk på mcdonalds

Parken igår var faktiskt jätte roligt, träffa en massa människor och skratta är verkligen min grej.
Efter parken åkte jag och martina till kopparberg, blev inte långvariga där inte. Jonas och Johan kom och hämtade oss och vi åkte till donken i Ludvika och tog mcdrive. satt fint med en cheesebörgare mitt i natten.
har ingen aning om när jag kom hem, men jag sov de längsta i hela mitt liv typ. vaknade 12.04 och ville somna om. dock vare fotbollsmatch vid 1 och sen vid 2 skulle vi vara på gymmet med innebandyn.

Var verkligen superskönt att gymma lite idag, länge sen jag var på något gym nu.
Efter gymmet blev det dusch och mat sen fick jag stresspacka ihop mina grejjer för att johan v kom och hämta mig. Skönt de är ibland att ha en kopparbergare som granne här i örebro. Och ja juste, jag har internet i örebro igen. Min dongel eller vad de nu heter funkar hur bra som helst.

Nu ska jag chilla lite och så, sen blire buss till Universitet idag för att kolla på film utomhus, hoppas det blir awesome!

Kommentarer
Postat av: cissilalia

najs me cheeseburgers.. mm mmm mm. å bra att din dongel kommit nu=D

2009-09-01 @ 17:53:33
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0