Hejdå middag!

Idag var det som sagt hejdåmiddag för Lucinda Lucy Fisen Erlandsson. Hon flyttar till halmstad imorn, samma för Veronica, fast hon flyttar till Jönköping. Och Daniel Skuggan Black Erlandsson drar tillbaka till Mullsjö. Nu försvinner allihoppa samtidigt. fan vad tråkigt.

Såklart när man är med Fisen så händer något tokigt, jag gick upp till hennes lägenhet när jag skulle hämta henne. Skulle tydligen hjälpa henne bära över en dator till någon granne på andra sidan gräset. Jag fick uppgiften att bära tangentbordet och själva datorn. Hinner utanför dörren innan jag tappar tangentbordet och de smäller i backen. Får ställa ner allt och sätta dit på knappar f11 och f12 flög av, tur att det var dom, man använder ju ändå inte dom. Iaf så stog det en granne i trappan precis när jag tappa de, och vi hinner sätta dit alltihopp innan en till granne kommer ut och säger att de braka i trappuppgången, haha.
Middagen som jag bjöd på bestod av löfbiff, egengjorda klyftpotatis med skal, broccoli och beasås. Vi snackade en massa sen var det dags och säga hejdå, men vi ses igen. Förhoppningsvis på kopparbergsmarken.
Kommer bli lite tomt utan syskone Erlandsson i byn faktiskt.

Nu har jag sovit lite middag, snart dags för träning. Men först ska jag fortsätta lyssna på Ted Gärdestad, jag älskar hans musik blir så himla glad. Ska spela lite Yatzy också :P

Kommentarer
Postat av: Daniel

Får festa både fredag och lördag som ett "hejdå" ;)

2009-08-13 @ 18:38:33
Postat av: Anonym

<3<3 jag älskar dig mitt hjärta.

2009-08-13 @ 20:07:00
URL: http://lucindae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0