Herkules

Hann tyvärr inte blogga igår. Direkt efter jobbet packade jag åkt ener mot syster och på vägen ner handlade jag. När jag kom hit busade jag med Hekkan en stund sen lagade jag mat och så däckade jag på soffan, vaknade en halvtimme innan träning och då var det bara att mata sig upp till den. Skön träning, roligt var det också. Från och med nästa vecka lägger vi till en extra dags träning, den blir på onsdagar och det blir fysträning. Jobbigt, men vafan. Man måste ju ta tag i saker och ting.

Efter träningen blev det dusch tv och sängen, och idag har jag jobbat. Fick slöjobb idag, jag och fanny satt och torka av pärmar som var sotiga sen branden som var i förrådet, dessutom satt vi i solen och gjorde det. Skönt!
Nu är det bara två dagar kvar på jobbet.

Nu ska jag tare lite lugnt, alldeles snart kommer Lucinda. Ska få med henne ut på en promenad med Herkules hade jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0