hos malin

Igår åkte jag som sagt till örebro. När jag kom hit satt jag i lägenheten ett tag och kom på hur jäkla värdelöst ett liv utan internet är. haha! sen gick jag mot norr, ville ju träffa lille bilbo. Frida och Joakims nya familjemedlem, han var supersöt den lilla nakenhunden.
Sen gick jag och frida och mötte Michelle en sväg, inte träffat henne sen studenten.

När jag hjälp frida lite med bloggen kände jag att det var dags att gå hem innan det blev allt för kallt. Ringde gabrielle och Nisse som fick möta mig vid vasa torg. Men jäklar vad nojjig jag är. Livrädd när jag gick från norr till station. Men jag är ju iaf beredd på det värsta. När jag stog och prata med g och n utanför min port så åker carro förbi, blev lite sur för att jag inte såg henne. men hon och sofi åkte förbi igen såg oss, så stog och snackade as mycket med dom. sen vare dags att gå upp och sova.

nej nu ska jag vara social mot malin. Vi ska ut på staaan och shoppaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0