inglorious bastards

Filmen igår var värd att se, alla borde se den faktiskt. Var helt enkelt en suverän film.

Idag har jag fixat lite i lägenheten, traskat hem till malin en sväng har jag också hunnit med innan vi åkte iväg till John Bauer för att hälsa på. Min favorit lärare Biggan var tyvärr inte där, så det får bli ett besök snart igen. Satt inne i lärar rummet och pratade med dem under deras lunch. Vi stör ju inte längre eftersom vi inte är elever.
Sen åkte vi upp till stan igen, träffade Johnny och Louise så köpte jag min Beverly hills mjukisdress och en t-shirt med Dylan McKay på (Luke Perry). Dom flesta borde veta hur mycket jag gillar Beverly hills. Och nu blir det iaf köp stopp för mig. Nu har jag spenderat för mycket pengar.

Sitter hemma vid Frida nu, har käkat och sådär. Gosat en massa med Bilbo. Ska träffa dom två nya örebroarna idag. Emma och Michaela har ju flyttat hit från Borlänge. Roligt!




Hittade ingen bättre bild på t-shirten.
Fick googla fram en random.
Ser ni hur mysig dress de är? Perfekt för mig som är
ett STORT Beverly Hills fan.
Jobbigt bara att folk som inte ens vet att det
är en serie kommer köpa det :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0