Innebandy

Träningen idag var ingen hitt, synd eftersom jag var pepp för en gångsskull. hoppas på tränare nästa vecka?
Lärde mig en sak idag, jag ska inte stå i mål, så är det bara. haha blunda nästan varje gång bollen kom emot mig. Tycker vi borde låna in en av killarnas målvakt någongång som kan ta dom målvakterna vi har och träna dom en gång i veckan, eftersom vi ändåså ska träna 3 dagar i veckan från och med nästa vecka.

Nej usch, blev inte alls på bra humör efter den där träningen, blir till att ta en dusch och lägga sig i sängen och kolla på tv. Men först ska jag nog springa av mig lite på gårn med herkules. Min lilla godbit!

OCH FÖRRESTEN, jag åkte gräsklippare idag på jobbet med Daniel :D

Kommentarer
Postat av: Daniel

De gick stabilt =)

2009-08-06 @ 22:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0