Inventering

Inventeringen igår gick hur snabbt som helst höll på mellan 21.00 till typ halv tolv. sen vare bara hem och sova. eller sova och sova, gick väl inte så jätte bra att somna för jag fastna i boken jag läser. upp vid 05.30 och börja igen vid 6. Jag Cicci och Martina vart klara när alla höll på med frysarna, så vi fick dra lite tidigare. När jag kom hem tänkte jag vila lite på soffan, vaknade flera gånger men gick tillslut upp vid halv tolv typ.


Nej nu väntar jag på att Frida ska höra av sig så jag kan färga håret, och sen dra till parken. Sista parken ikväll, hoppas de kommer mycket folk och roligt folk dessutom.


Jag och Daniel på förra parken!


Kommentarer
Postat av: ♥ Anna ♥

vart jobbar du då ? :P

2009-08-30 @ 12:39:11
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0